Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο

Legal Notice & Website Use

 

Technical modifications and errors

We make every endeavour to keep the website of ad notam up to date in line with the latest developments. However, we reserve the right to introduce further developments of our products and to make technical modifications. Any such modifications, mistakes or presentation errors do not form grounds for any claim to compensation for damages.

 

Colors and materials

Colors, materials and surface finishes can only be reproduced as an approximation. The way in which they are portrayed here is consequently intended as a non-binding guideline only. Where possible, we provide reference sources, for example from the RAL table. On principle, we recommend referring to real rather than depicted color and material samples.

 

External links

Despite taking every care to monitor the contents of this website, we are unable to accept liability for the content of external links. The content of linked sites is the exclusive responsibility of their respective operators.

 

Products and Services

The provision of details of products and services on this website are not, and should not be construed as, an offer to sell or supply such products or services, and the seller or supplier may always accept or reject your offer at its sole discretion.

All products and services on this website are subject to availability and may be withdrawn without notice. All products and services and all prices are also subject to change without notice.

 

Terms and Conditions for individual Products and Services

These website terms should be read in conjunction with the separate terms and conditions for the sale or supply of the individual products or services which are referred to on this website. In the event of any inconsistency between these terms and the specific product or service terms and conditions, the latter shall prevail.

 

Website Availability

We cannot promise that this website will be uninterrupted or free of errors, bugs or viruses and we will not be liable if, for any reason, this website is unavailable at any time or for any computer virus or system freeze. Access may be suspended at any time without prior notice being given.

 

Copyright

The copyright in the material contained in this website belongs to ad notam, an ad notam Group company or their licensors. No person may copy, modify, transmit, distribute, display, reproduce, publish, license or create works from any part of this material or otherwise use it for any public or commercial use without the prior express written permission of ad notam. You may only view or print individual pages for your own personal use.

 

Trademarks

The names, logos and images on this website are proprietary marks of ad notam and/or the relevant third parties herein. Nothing contained in this website shall be deemed to confer on any person any licence or right on the part of ad notam or any third party with respect to any such name, logo or image.

 

License (Other Intellectual Property Rights)

The products and services and technology or processes described in this website may be subject to other intellectual property rights reserved by ad notam or their licensors or any relevant third parties. No licence is granted in respect of such intellectual property rights.

 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ

1.     Εφαρμογή

Όλες οι παραδόσεις, υπηρεσίες, προσφορές και επιβεβαιώσεις παραγγελιών γίνονται αποκλειστικά βάσει αυτών των προϋποθέσεων. Έχουν ισχύ για όλες τις μελλοντικές συναλλαγές με τον πελάτη, ακόμα και όταν δεν αναφέρεται ρητά η εφαρμογή των όρων αυτών. Κάθε προϋπόθεση του πελάτη που αποκλίνει από αυτούς τους όρους είναι άκυρη.

 

2.     Σύναψη σύμβασης, γενικά

2.1    Οι προσφορές μας δεν είναι δεσμευτικές. Για να είναι έγκυρη μία σύμβαση μεταξύ της ad notam και του πελάτη απαιτείται μία έγγραφη επιβεβαίωση παραγγελίας από την ad notam. Η υποβολή ενός τιμολογίου έχει ισχύ μιας επιβεβαιωμένης παραγγελίας.

2.2    Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε την κατασκευή και το σχήμα των προϊόντων μας, εφόσον αυτό είναι λογικό καθώς τέτοιες αλλαγές έχουν ως αποτέλεσμα την τεχνική ή οικονομική βελτίωση.

2.3    Διατηρούμε όλα τα δικαιώματα ιδιοκτησίας και δημιουργού σε σχέδια, διαγράμματα και άλλα έγγραφα που αφορούν τα προϊόντα μας. Χωρίς την έγγραφη άδεια μας, αυτά δεν μπορούν να είναι προσβάσιμα σε τρίτους.

2.4    Όλες οι προσφορές και τα έγγραφα που δεν καταλήγουν σε παραγγελία πρέπει να επιστραφούν σε εμάς αμέσως.

 

3.     Περίοδοι παράδοσης, καθυστερημένη παράδοση

3.1    Η περίοδος παράδοσης - είτε δηλούμενη, είτε συμφωνημένη - για συνήθη προϊόντα από λίστες με ισχύουσες τιμές ξεκινά μόνο όταν όλα τα τεχνικά ζητήματα έχουν επιλυθεί, όλα τα έγγραφα κατατεθεί από τον πελάτη (πχ. σχέδια, σχεδιαγράμματα, απελευθερώσεις, προδιαγραφές) και παραληφθεί και όποια άλλη συνεργασία από μεριάς του πελάτη έχει δοθεί.

3.2    Οι χρόνοι παράδοσης επιμηκύνονται σε εύλογο χρονικό διάστημα σε περίπτωση τυχόν λειτουργικών προβλημάτων πέρα από τον έλεγχο μας, όπως απεργίες, lock-outs, ή καθυστερήσεις στις προμήθειες. Σε αυτές τις περιπτώσεις έπειτα από μια λογική περίοδο παράτασης, ο πελάτης δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση. Σε αυτή την περίπτωση, καμία απαίτηση για αποζημίωση δεν επιτρέπεται. Εάν τα λειτουργικά προβλήματα πέραν του ελέγχου μας συνεχιστούν για παραπάνω από οχτώ εβδομάδες, διατηρούμε το δικαίωμα να καταγγείλουμε τη σύμβαση, χωρίς να φέρουμε ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις για αποζημίωση.

3.3    Αν αθετήσουμε παράδοση, και εφόσον ο πελάτης μπορεί να αποδείξει τον ισχυρισμό του, είμαστε υπεύθυνοι, με ανώτατο όριο 0,5% της καθαρής τιμής για κάθε εβδομάδα της αθέτησης, αλλά με ανώτατο όριο 5% της καθαρής τιμής του μέρος της εν λόγω παράδοσης. Ο περιορισμός της ευθύνης δεν ισχύει σε περιπτώσεις εκ προθέσεως ή εκ βαρείας αμέλειας.

3.4    Σε απάντηση αίτησης μας ο πελάτης οφείλει να δηλώσει, μέσα σε μία εύλογη χρονική περίοδο, εάν επιθυμεί να καταγγείλει τη σύμβαση ή αν επιμένει στην παράδοση.

 

4.     Παράδοση, Μεταφορά κινδύνου, Παράλειψη παραλαβής

4.1    Μερικές παραδόσεις επιτρέπονται στο βαθμό που αναμένεται λογική αποδοχή από τον πελάτη.

4.2    Οι παραδόσεις λαμβάνουν χώρα από την καθορισμένη αποθήκη από το εργοστάσιο μας (EXW, Incoterms 2010). 

4.3    Εκτός από περιπτώσεις ευθύνης, κάθε επιστρεφόμενο εμπόρευμα γίνεται αποδεκτό μόνο ως ειδικευμένο χρέος (καταγεγραμμένο και σφραγισμένο). Εάν ξαναπάρουμε εμπόρευμα πίσω για λόγους αβρότητας, χρεώνουμε το κόστος αυτού και τα κόστη διάθεσης ως συνολικό ποσό 10% του καθαρού ποσού του τιμολογίου.

4.4    Σε περίπτωση που μια παράδοση δεν γίνει αποδεκτή, δικαιούμαστε να χρεώσουμε τον πελάτη τιμή αποθήκευσης με 0,5% της ακαθάριστης τιμής για κάθε μήνα ή μέρος μήνα με μέγιστο το 5% της ακαθάριστης τιμής. Τα μέρη διατηρούν το δικαίωμα να αποδείξουν υψηλότερα ή χαμηλότερα κόστη. Το ίδιο εφαρμόζεται σε περίπτωση που η παραλαβή ή παράδοση του εμπορεύματος έχει καθυστερήσει εξαιτίας της επιθυμίας του πελάτη. Διατηρούμε το δικαίωμα να καταδείξουμε επιπλέον ζημίες για μη τήρηση αποδοχής.

 

5.     Τιμές

5.1   Όλες οι αναφερόμενες τιμές περιλαμβάνουν κόστος συσκευασίας. Οι τιμές που αναφέρονται στα ενημερωτικά φυλλάδια είναι μη δεσμευτικές τιμές αναφοράς, χωρίς ΦΠΑ.

5.2    Οι τιμές μας δεν είναι δεσμευτικές. Υπολογίζονται λαμβάνοντας υπ' όψη το κόστος των ημερομισθίων και των υλικών και τα γενικά κόστη την ώρα της παραγγελίας. Εάν το κόστος αυξηθεί αποδεδειγμένα μέσα σε διάστημα έξι εβδομάδων από την σύναψη σύμβασης της αγοράς/ πώλησης και την παράδοση, δικαιούμαστε να αυξήσουμε τις συμφωνηθείσες τιμές, εκτός και αν είμαστε σε αθέτηση παράδοσης ή η αύξηση στα κόστη είχε προβλεφθεί όταν ολοκληρωνόταν η σύμβαση.

5.3    Οι τιμές ή οι μειώσεις τιμών που δίνονται προφορικά απαιτούν τη γραπτή επιβεβαίωση μας, εκτός και αν τέτοιες τιμές/ μειώσεις τιμών έχουν δοθεί προφορικά από τον Διευθυντή ή ένα εξουσιοδοτημένο υπάλληλο.

5.4    Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας, δικαιούμαστε να απαιτήσουμε αντίτιμο ακύρωσης. Τέτοιο αντίτιμο αντιστοιχεί στο ελάχιστο 10% της αξίας της παραγγελίας. Εάν τα σχετικά προϊόντα ή στοιχεία για τα προϊόντα βρίσκονται ήδη σε απόθεμα, δικαιούμαστε να απαιτήσουμε ολόκληρο το κόστος.

 

6.     Πληρωμή

6.1    Ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα κατακράτησης πληρωμής ή διακανονισμό πληρωμής ενάντια στην ανταγωγή, εκτός και αν ορίζεται νομικώς, αναγνωρίζεται και είναι αδιαμφισβήτητο, ή εκτός εάν έχει υποβληθεί γνωστοποίηση ελαττώματος και η αιτιολόγηση αυτής είναι αδιαμφισβήτητη.

6.2    Διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε προπληρωμή ή την καταβολή εγγυήσεως εάν αντιληφθούμε περιστάσεις οι οποίες μειώνουν την φερεγγυότητα του πελάτη. Εάν ο πελάτης έχει υποβάλει λανθασμένη δήλωση που αφορά τα γεγονότα που σχετίζονται με την φερεγγυότητά του, δικαιούμαστε να καταγγείλουμε τη σύμβαση, εκτός και αν ο πελάτης προβεί σε μία άμεση προπληρωμή.

6.3    Εάν συμβούν οι περιστάσεις όπως περιγράφθηκαν στο 6.2, ή στην περίπτωση αθέτησης πληρωμής από την μεριά του πελάτη έως το ποσό των 5.000 ευρώ, διατηρούμε το δικαίωμα να ανακαλέσουμε όλους τους προσφερόμενος όρους πληρωμής και να απαιτήσουμε όλες τις ανεξόφλητες οφειλές να πληρωθούν αμέσως.

6.4    Εφόσον χορηγούμε οποιαδήποτε έκπτωση πληρωμής, αυτή υπόκειται στους όρους πληρωμής και θα πρέπει να τηρηθούν στο σύνολό τους. Διατηρούμε το δικαίωμα να διευθετήσουμε όποιες αξιώσεις εκπτώσεων πληρωμών για μελλοντικές παραγγελίες.

6.5    Δικαιούμαστε να απαιτήσουμε εγγύηση για παραγγελίες, εάν οι παραγγελία δεν μπορεί να εξασφαλιστεί από την ασφάλεια εμπορικής πίστης. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η απαιτούμενη εγγύηση δεν καταβληθεί, έχουμε το δικαίωμα να εκχωρήσουμε/ αφαιρέσουμε άλλες καταβληθείσες προκαταβολές οι οποίες πιθανόν να έχουν ληφθεί πριν για τέτοιου είδους ασφάλεια.

 

7.     Παρακράτηση της κυριότητας

7.1    Όλα τα παραδιδόμενα εμπορεύματα παραμένουν δική μας ιδιοκτησία έως ότου όλες μας οι αξιώσεις που προκύπτουν από τις εμπορικές μας σχέσεις με τον πελάτη έχουν τακτοποιηθεί. Ο πελάτης μπορεί να πουλήσει, συνδέσει ή να εγκαταστήσει το εμπόρευμα μέσα στην κανονική ροή των δραστηριοτήτων (κρατημένα εμπορεύματα), αλλά δεν μπορεί να το υποθηκεύσει ή να το δώσει ως χρεόγραφα. Σε περίπτωση οποιασδήποτε χειροτέρευσης της οικονομικής κατάστασης του πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να απαγορέψουμε την πώληση, σύνδεση ή εγκατάσταση.

7.2    Κάθε πώληση μπορεί να λάβει χώρα μόνο με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης (πωλητής λιανικής) διατηρεί το δικαίωμά του στην ιδιοκτησία έως ότου ο πελάτης έχει συμμορφωθεί πλήρως με τις οικονομικές του υποχρεώσεις όσον αφορά το κρατημένο εμπόρευμα (απλή παρακράτηση κυριότητας). Ο πελάτης εκχωρεί εκ των προτέρων όλα τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί από την μεταπώληση στο ποσό της απαίτηση μας.

7.3    Ο πελάτης μπορεί να συλλέγει τα παραδοθέντα χρήματα. Το δικαίωμα να συλλέγει χρήματα ανακαλείται σε περίπτωση αθέτησης πληρωμής ή σε περίπτωση σημαντικής χειροτέρευσης της οικονομικής θέσης του πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, διατηρούμε το δικαίωμα να ειδοποιήσουμε τον τελικό πελάτη για την εκχώρηση των λογιστικών απαιτήσεων και να συλλέξουμε αυτές.

      Για να επιβεβαιώσουμε τις απαιτήσεις για τις εκχωρούμενες λογιστικές απαιτήσεις, ο πελάτης θα πρέπει να δώσει την απαραίτητη πληροφόρηση και θα πρέπει να επιτρέψει την επαλήθευση αυτής της πληροφόρησης. Συγκεκριμένα, ο πελάτης θα πρέπει να υποβάλει έπειτα από αίτηση μία λεπτομερή λίστα με τις λογιστικές απαιτήσεις, με το όνομα και τη διεύθυνση του οφειλέτη, τα ποσά από τις αντίστοιχες λογιστικές απαιτήσεις, τα δεδομένα του τιμολογίου κτλ., και για επαλήθευση, ο πελάτης θα πρέπει να επιτρέψει την πρόσβαση στα γραφεία του.

7.4    Εάν το κρατηθέν εμπόρευμα έχει συνδεθεί με ένα καινούργιο στοιχείο, ή έχει αναμιχθεί με ένα άλλο στοιχείο από τον πελάτη, θα το πραγματοποιήσουμε για τον πελάτη, αλλά χωρίς υποχρέωση. Ως συνέπεια μιας τέτοιας σύνδεσης ή ανάμιξης, ο πελάτης δεν αποκτά ιδιοκτησία του καινούργιου στοιχείου. Σε περίπτωση που η σύνδεση ή η ανάμιξη με στοιχεία τα οποία δεν είναι δική μας ιδιοκτησία, αποκτούμε την συνιδιοκτησία του καινούργιου στοιχείου σύμφωνα με την αξία του τιμολογίου του κρατηθέντος εμπορεύματος συγκρινόμενο με την ολική αξία.

7.5    Ο πελάτης υποχρεούται να μας πληροφορεί χωρίς καθυστέρηση σε περίπτωση αναστολής πληρωμής, οποιαδήποτε χειροτέρευση της οικονομικής του κατάστασης, ή όποια σύναψη. Τα ονόματα και οι διευθύνσεις των πιστωτών θα πρέπει να δοθούν. Ο πελάτης θα πληρώσει όλα τα κόστη που προκύπτουν για να αντιστρέψει την κατάσχεση του πιστωτή και να αποκτήσει το εμπόρευμα.

7.6    Εάν ο πελάτης είναι σε αθέτηση πληρωμής για ένα σημαντικό μερικό ποσό ή εάν υπάρχει σημαντική χειροτέρευση της οικονομικής του θέσης, συγκεκριμένα εάν έχουν ξεκινήσει διαδικασίες πτώχευσης που αφορούν την περιουσία του, διατηρούμε το δικαίωμα να απαιτήσουμε την αποκατάσταση του κρατηθέντος εμπορεύματος. Η απαίτηση για αποκατάσταση σημαίνει άρση της σύμβασης. Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι απαραίτητο να ορισθεί προθεσμία για την αποκατάσταση. Επίσης, σε περίπτωση άρσης σύμβασης, διατηρούμε το δικαίωμα να απαιτήσουμε αποζημίωση.

7.7    Ο πελάτης αποθηκεύει το κρατηθέν εμπόρευμα για εμάς χωρίς χρέωση, δεν έχει δικαίωμα να απαιτήσει προνόμια αποθηκάριου. Έχει υποχρέωση να διασφαλίζει το εμπόρευμα επαρκώς ενάντια σε κανονικούς κινδύνους, όπως φωτιά, κλοπή και ζημιές από νερό, όπως επίσης και για ζημία κατά τη μεταφορά. Με αυτόν τον τρόπο εκχωρεί σε εμάς όλες τις απαιτήσεις για αποζημίωση ενάντια σε τρίτους οι οποίες έχουν προέλθει σε αυτόν μετά από τέτοια περιστατικά στο ποσό του τιμολογίου της αξίας του εμπορεύματος.

 

8.     Εγγύηση

8.1    Δεν μπορούν να υπάρχουν απαιτήσεις εγγύησης βάσει ασήμαντων ελαττωμάτων.

8.2    Ο πελάτης πρέπει να ελέγξει αμέσως το παραδοθέν εμπόρευμα και να μας ειδοποιήσει χωρίς καθυστέρηση για όποια εμφανή ελαττώματα υλικά ή ποσοτικά, το αργότερο μέσα σε 14 ημέρες μετά την μεταβίβαση κινδύνου. Επίσης στις περιπτώσεις που τα ελαττώματα δεν είναι εμφανή, κοινοποίηση ελαττωμάτων θα πρέπει να δοθεί χωρίς καθυστέρηση αφού έχει ανακαλυφθεί το ελάττωμα, το αργότερο μέσα σε επτά ημέρες. Οι προθεσμίες χρόνου για τις κοινοποιήσεις ελαττωμάτων ισχύουν εξίσου για τις άμεσες παραδόσεις σε τρίτα μέρη όπως υποδεικνύονται από τον πελάτη. Επίσης, σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης θα πρέπει να εξασφαλίσει πως η έγκυρη κοινοποίηση ελαττωμάτων έχει δοθεί.

8.3    Όσον αφορά την εγγύηση έχουμε, στη διακριτική μας ευχέρεια το δικαίωμα και την υποχρέωση να διαλέγουμε μεταξύ των χωρίς- χρέωση επισκευών μέσα σε μία εύλογη περίοδο, έως τρεις φορές, ή να παραδώσουμε ένα καινούργιο αντικείμενο, εφόσον το ελάττωμα συνέβη μέσα στο χρονικό διάστημα από τον νόμο περιόδου παραγραφής και η κοινοποίηση ελαττωμάτων έχει υποβληθεί μετά την ανακάλυψη αυτού και χωρίς καθυστέρηση, υπόκειται η αιτία του ελαττώματος να έχει συμβεί πριν από την μεταβίβαση κινδύνου. Σε αυτή την περίπτωση, το βάρος της αποδείξεως μένει με τον πελάτη. Εάν η επισκευή δεν επιτύχει, ο πελάτης δικαιούται να καταγγείλει την σύμβαση, με την επιφύλαξη των απαιτήσεων αποζημίωσης σύμφωνα με τον όρο 9, ή στη μείωση αμοιβής.

8.4    Απαιτήσεις όσον αφορά ελαττώματα παραγράφονται έπειτα από περίοδο ενός έτους. Αυτό δεν εφαρμόζεται εφόσον ο Νόμος υπαγορεύει μια μεγαλύτερη περίοδο παραγραφής, ή σε περιπτώσεις τραυματισμού για τη ζωή ή την υγεία, σε περιπτώσεις πρόθεσης, ή βαριάς αμέλειας από πλευράς μας ή σε εκούσια παραπλανητική απόκρυψη ενός ελαττώματος. Αυτό δεν θίγει τους νομικούς κανονισμoύς που αφορούν τους περιορισμούς προθεσμίας, άλλους περιορισμούς ή την επιβολή νέων προθεσμιών.

8.5    Οι πελάτες δεν δικαιούνται καμία αποζημίωση με βάση τα κόστη που προέκυψαν κατά την επισκευή, συγκεκριμένα για μεταφορά, κόστη για χιλιομετρική απόσταση και εργασία εξαιρούνται, εφόσον τα κόστη είναι υψηλότερα επειδή το εμπόρευμα μεταφέρθηκε σε τοποθεσία άλλη από τον χώρο επιχείρησης του πελάτη.

8.6    Απαιτήσεις προσφυγής εναντίον μας υπάρχουν μόνο εφόσον ο πελάτης δεν έχει συνάψει συμφωνίες με τους δικούς του πελάτες και που υπερβαίνουν τις νομικές απαιτήσεις όσον αφορά τα ελαττώματα. Επιπλέον, ο όρος 8.4 ισχύει το ίδιο για το μέγεθος της απαίτησης προσφυγής από τους πελάτες.

8.7    Για απαίτησης αποζημιώσεων, δείτε τον όρο 9. Ο πελάτης δεν δικαιούται καμία απαίτηση εγγύησης που υπερβαίνει αυτή που αναφέρεται στους όρους 8 και 9.

8.8    Εάν η κοινοποίηση ελαττωμάτων που έχει υποβληθεί από τον πελάτη είναι λανθασμένη, διατηρούμε το δικαίωμα να απαιτήσουμε αποκατάσταση όλου το κόστους που μπορεί να έχει προκύψει και της αποζημίωσης για όλες τις ζημίες που θα έχουμε υποφέρει.

 

9.    Αποζημίωση

9.1    Καμία απαίτηση για αποζημίωση όσον αφορά ζημιές και κόστη των πελατών (απαίτηση αποζημίωσης) δεν επιτρέπονται για κανέναν λόγο, συγκεκριμένα όχι λόγω παράβασης καθήκοντος που αφορά τις συμβατικές υποχρεώσεις ή παράνομες πράξεις.

9.2    Η εξαίρεση ευθύνης που αναφέρεται στο 9.1 δεν ισχύει εάν φέρουμε ευθύνη σύμφωνα με το νόμο, σε περιπτώσεις πρόθεσης, βαριάς αμέλειας, τραυματισμού απειλητικού για την υγεία ή ζωή, ή σε περίπτωση παράβασης σημαντικών συμβατικών υποχρεώσεων. Συμβατικά καθήκοντα θεωρούνται να είναι σημαντικά, όταν αρχικά η εκπλήρωσή τους καθιστά δυνατή την καλή εκτέλεση του συμβολαίου και ο πελάτης μπορεί να εμπιστεύεται την κανονική εκπλήρωσή τους. Εντούτοις, σε περίπτωση παράβασης σημαντικών συμβατικών υποχρεώσεων, φέρουμε ευθύνη μόνο για τις προβλέψιμες συμβατικές απαιτήσεις, εκτός και αν υπάρχει ζήτημα πρόθεσης, βαριάς αμέλειας, τραυματισμού απειλητικού για την υγεία ή τη ζωή. Αυτοί οι κανόνες δεν υπονοούν τροποποίηση του βάρους αποδείξεως που βαραίνουν τον πελάτη προς μειονέκτημά του.

9.3    Απαιτήσεις για αποζημίωση εξαιτίας των υλικών ελαττωμάτων (8) λήγουν σύμφωνα με τον όρο 8.4

 

10.    Διέπον Δίκαιο και Δικαιοδοσία

10.1   Οποιαδήποτε αντιδικία που προκύπτει από τη σύμβαση για θέματα δικαιοδοσίας θα επιλύεται στην έδρα της εταιρείας ad notam AG, Γερμανία.

10.2   Η σύμβαση αυτή υπόκειται στο δικονομικό δίκαιο της Γερμανίας. Η εφαρμογή της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις Διεθνούς Πωλήσεως Εμπορευμάτων (CISG) δεν εφαρμόζεται στην παρούσα σύμβαση.